Kaebuste ja ettepanekute esitamise ja lahendamise kord
Kaebuseid ja ettepanekuid võivad vajadusel esitada kõik patsiendid või nende esindajad.
Kaebused ja ettepanekuid saab esitada kirjalikult ja kaebuses peab olema märgitud kaebaja (või esindaja) nimi, kontaktandmed, kaebuse asjaolud, nõue ja tagasiside saamise soov.
Kirjaliku kaebuse või ettepaneku võib edastada kohapeal asutuse juhatajale, hambaarstile, saata e-posti teel (info@moisahambaravi.ee) või posti teel (Saue Pärnasalu 31).
Suulise kaebuse või ettepaneku võib esitada kohapeal asutuse juhatajatele (töötajatele) eeldusel, et ei soovita kirjalikku vastust ning probleem saab kohese lahenduse ega vaja edasist käsitlemist.
Anonüümseid ettepanekuid ja kaebusi ei menetleta.
Kirjalikele ettepanekutele ja kaebustele vastatakse mõistliku aja jooksul (kuni 30 päeva).
Ettepanekud ja kaebused võetakse arvesse asutuse töö korraldamisel ja tegevusplaanide koostamises.
Kaebusi ja ettepanekuid saab esitada – Mõisa Hambaravi OÜ, Saue, Pärnasalu 31, 6709 015, info@moisahambaravi.ee